close

这一生也在进取,这分钟却挂念谁...

好风光似幻似虚,谁明人生的乐趣...

 

踏入社会将近五年半了,但...依然一事无成...

曾经有人问我有否已被社会洗礼,好奇的我急问...

即係乜嘢意思...?

洗礼即係话,变得现实?虚伪?贪图?物质?心机?亦话係梦想...?

有以上行为嘅人即係话...已被社会洗礼...?

从小学到中学再踏入社会的我,都只有一种心态,就係“人不为己,天诛地灭”,

但...另外仍然隐约意识到“人人为我,我为人人”嘅声音存在...

相当矛盾...难道呢啲就係天使与恶魔嘅存在?

 

“洗礼”

童年嘅天真无邪显出善良的一面,因为恶魔尚未侵入...

但为何童年长大会出现恶魔的纵容?係社会?

成年嘅追求上进却显得现实的一面,因为身不由己...

顺理成章,童年无邪续渐被社会洗礼...

 

“现实”

人...当得一物时便换一物,有如童年玩具多不胜数。

社会上有个规则,如果你赶唔上,你就会被淘汰...

单此原因,人在努力追求上进中...渐渐但无意中变得现实...

因为大家已有“人不为己,天诛地灭”嘅心态...

 

“虚伪”

细個嘅时候,屎话濑就濑,尿话放就放,绝不做作,绝对潇洒...

虽以上比例较无厘头,但显出小孩的一个字...真...

被洗礼后的小朋友已知道社会嘅游戏规则,

所以行为显得虚假,思想变得伪作,将原则埋没...

所以遗留于此地,不喜也要欢...

 

“贪图”

得一想二再取三,有人话理所当然...

先有车子去追马子盖间房子后娶妻子再生孩子,呢个好正常嘅自然率...

但一个“嫌”字就能打破以上程序,正所谓“嫌生貪,貪因嫌”...

其实当你觉得最好嘅嘢就响身边,你嘅追求欲亦会降低...

虽话不上进,但上进用意不再此...

 

“物质”

基本物质需要值得追求,但却有人盲目追求...

为靓为面为享受,却不惜一切继续进取...

达求不到甚至可以牺牲亲情爱情或友情...

若全情义尽,即使俾你得到世界杯,再也无人同乐...

情重于物,物在于需...

 

“心机”

社会首则,你上我落,有你冇我...

一山不能藏二虎,一室不能坐二人...

细时在家想食奶时只要喧哗大叫就能得赏所望...

但在社会想食奶就必先督计仔,否则铁笼长眠...

所谓一将功成万骨骷,要食奶时先要枯

心机在于情,利用感情达到心中目标,

嚟到担保自己尚在人间,价值依然...

而心机最后一招就係出卖至亲...

 

“梦想”

人因有梦想而伟大,但亦能称之为自私...

为咗实现自己嘅梦想...

有人因梦想而变得现实,

有人因梦想而做作虚伪,

有人因梦想而瘾上贪图,

有人因梦想而追求物质,

有人因梦想而使出心机,

有人因梦想而盲目梦想,

有梦想亦要有情义...双者共存...

 

阿妈大声哭诉话...

唔会咖,佢唔係咁咖...佢唔会做啲咁嘅嘢咖!

佢细细个嘅时候好乖,好听话咖...

(来自一篇新闻报导,一名青年因金钱而杀害朋友,后来妈妈对儿子的描述)

 

点解要讲...细细个嘅时候...?

 

人会因事而变,但事却唔会因人而变...真嘅改变唔到呢个事实吗?

“身不由己”和“事在人为”边个值得信任?

 

你被社会洗礼了吗...?

唔好因梦想而变质好吗...?

 

若我仍是我,但她不再她...人生如此...乐趣何在...?

 

Over...

arrow
arrow
    全站熱搜

    laimen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()